Kjøpsvilkår

 

 

Velkommen til vår nettbutikk. Nedenfor er våre handelsbetingelser beskrevet, når du handler fra Kos i koppen sin nettbutikk. Revesandveien 316, 4818 Færvik med organisasjonsnummer 922 328 188.

Produktinformasjon

I Kos i koppen sin nettbutikk på https://kosikoppen.no er de vesentligste egenskaper til varen oppgitt. For ytterligere informasjon eller spørsmål vennligst kontakt Kos i koppen pr.mail post@kosikoppen.no eller pr telefon til +47 900 74034

Priser

Alle priser er dagspriser og gjelder på bestillingsdagen. Prisendringer kan forekomme. Alle priser er inklusive merverdiavgift.

Online registrering og bestilling
Kunden har selv ansvar for, at de inntastede adresseopplysninger mv. er korrekte. De inntastede opplysninger registreres i vårt kundekartotek.

Ordrebekreftelse
Ordrebekreftelsen sendes automatisk og er derfor ikke kontrollert av Kos i koppen. Kos i koppen forbeholder seg derfor rett til å annullere en ordre.

Forsendelsesgebyr

Norge (vi eksporterer ikke. Ta eventuelt kontakt for mer informasjon): fra NOK 69,00 

Kjøp over NOK 1200 er fraktfri.

Personvern

For å inngå en kjøpsavtale med Kos i koppen gjennom nettstedet https://kosikoppen.no, er følgende informasjon om deg påkrevd: navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse.

Denne informasjonen registreres for å levere dine kjøpte varer. Denne informasjonen registreres på vår server og slettes hvis kontoen din ikke har vært i bruk på fem år. Ved å samle inn personopplysninger gjennom nettstedet vårt, garanterer vi at det bare blir gjort med ditt samtykke. Dermed vet du hvilken informasjon vi samler inn om deg og hvorfor. Informasjon sendt til Kos i koppen blir ikke videreført eller solgt til tredjepart, så vel som det ikke registreres sensitiv informasjon. Du som kunde på vår hjemmeside har alltid rett til å protestere på registreringen som er gjort, i tillegg til at du har rett til innsikt i hvilken informasjon som er registrert om deg. Disse rettighetene er knyttet til personopplysningsloven, og henvendelser i forbindelse med dette gjøres ved å kontakte via e-post på post@kosikoppen.no.

Ved å logge deg på under profilen din kan du se hvilken informasjon vi har om deg og her kan du også slette profilen din selv og dermed all informasjon vi har om deg.

Kos i koppen bruker "informasjonskapsler". Hvis du ikke vil la cookies lagres på datamaskinen din, kan dette endres gjennom innstillinger i nettleseren din. Informasjonskapsler brukes til å gi våre kunder en best mulig opplevelse når de besøker nettstedet vårt. Vi bruker videre Google Analytics, som også bruker informasjonskapsler.

Ved bestilling på nettet bærer kunden ansvaret for riktig informasjon som er lagt inn.

Leveringstid og betaling

Varer sendes i løpet av 1-3 hverdager. Kos i koppen legger vekt på å sende de bestilte varene innen 3 hverdager etter mottak av ordren. Ved høytider og i ekstra travle perioder kan det påregnes noe lengre leveringstid. Bankkort/kredittkort vil bli belastet når vi sender varene.

Risikoen for utilsiktet uhell eller forringelse

Først når de bestilte varer er mottatt av kunden, overgår risikoen for at disse blir ødelagt eller skades på grunn av uhell til kunden.

Reklamasjon

Kos i koppen selger i hovedsak varer med begrenset holdbarhet som ikke omfattes av forbrukerkjøpslovens bestemmelser om 24 måneders reklamasjonsrett ved fabrikasjons- og materialfeil som oppdages etter overtakelse av varen. For andre produkter enn matvarer som te og kaffe, gjelder imidlertid bestemmelsene i forbrukerkjøpsloven om 24 måneders reklamasjonsrett.

Ansvarsfraskrivelse

Kos i koppen er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tap som følge av, at de bestilte varene kommer for sent frem til kunden, eller de bestilte varene lider av mangler, når forsinkelsen eller manglene skyldes kundens handling eller unnlatelse eller forhold, som ligger utenfor Kos i koppen sin kontroll. Kos i koppen gir ikke garanti utover den reklamasjonsrett som følger av kjøpsloven og av den på kjøpsdagens gjeldende norske lovgivning, med mindre annen skriftlig avtale foreligger mellom kunden og Kos i koppen.

Retur

Dersom kunden varsler Kos i koppen om at kunden har kansellert kjøpet innen 14 dager etter levering, vil Kos i koppen betale tilbake det mottatte beløp. Hvis kunden benytter seg av angreretten, må kunden selv dekke kostnadene forbundet med retur av varene. Varer som returneres uten at porto er betalt, vil bli nektet mottakelse. For å kunne spore eventuell returfrakt, blir kunden bedt om å bruke PostNord. Kunden må returnere varen riktig emballert og i original uåpnet emballasje - sammen med den opprinnelige fakturaen. Vennligst oppgi tydelig at angreretten er ønsket, og at prisen på varene derfor blir refundert. Returretten gjelder alle varer som selges ved distansesalg (for private) i henhold til lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg av 20.06.2014. Returreglene gjelder ikke for varer hentet i vår butikk, og heller ikke for varer som selges til firma.

Forbehold for endringer
Kos i koppen forbeholder seg retten til å endre og oppdatere vilkår og betingelser som gjelder for denne nettsiden. Kunden oppfordres derfor til å holde seg orientert, om det er skjedd endringer. Det tas forbehold for eventuelle trykk-, taste- og tekniske feil, for prisendringer og utsolgte varer samt leveringsfeil fra Posten Norge og eventuelle andre varedistributører som benyttes.

 Vi ser med glede frem til å sende deg de ønskede varer.

Med vennlig hilsen

Kos i koppen